Happy Birthday Solo !
Hilsen ML !
Tillykke med dagen Solo !
-
- Lieutenant General
- Geografisk sted: /Danmark
- Kontakt:
Re: Tillykke med dagen Solo !
Nej nej nej Det er ikke nogen sviner det sku rigtig nok vores alle højt elskede solo er blevet et år yngre tillykke tillykke herfra
Og højt i kor vi råber han skal leve han skal leve han ska leve højt HOOAH

- [SPARTA]SPANK
- General of the Army
- Geografisk sted: Faxe
Hooah Solo!
Congrads med de 7 år Solo.... Øøøøhhhh nåååååå Nej, det er bare sådan du opføre dig engang imellem, når du i et hysterisk anfald får meldt dig ind og ud af [SPARTA], i tide og utide...
Nå skide være med det Gamle Dreng... TILLYKKE...!!!
Håber du hygger dig med familien og får det meste ud af tiden, inden du igen stikker af imod Nord og lige får overstået det sidste stykke tid!
SPANK signing out.....
Congrads med de 7 år Solo.... Øøøøhhhh nåååååå Nej, det er bare sådan du opføre dig engang imellem, når du i et hysterisk anfald får meldt dig ind og ud af [SPARTA], i tide og utide...

Nå skide være med det Gamle Dreng... TILLYKKE...!!!
Håber du hygger dig med familien og får det meste ud af tiden, inden du igen stikker af imod Nord og lige får overstået det sidste stykke tid!
SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"

-
- Major
- Geografisk sted: helsingør
Jamen, tillykke da. Du er stadig en frækkert i mine øjne. Jeg er ligeglad, hvad de andre driller dig med, min egen.
-
- Colonel
- Geografisk sted: Århus V
TILLYKKE MED DE 50 år SOLO
MVH.
Perlehoenen
MVH.
Perlehoenen
Ja tillykke med det halve århundrede solo!
Det kan godt være du er ved at være gammel. Men bare rolig selvom du runder de 50, så har du jo mindst 4-5 gode år endnu!
Stort HOOAH!
Det kan godt være du er ved at være gammel. Men bare rolig selvom du runder de 50, så har du jo mindst 4-5 gode år endnu!
Stort HOOAH!
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!