Hunter du er MIN Padawan og derfor gør du bare som jeg siger... Nu møder du fandeme bare op denne ENE gang, hvor vi forsøger med lidt ESL-gak og gøjl. Det kan du FANDEME nok lige overskue, den ene gang!!!Hooah Hunter + Rest!
jeg vil give cobra ret her. kan man så må man, syntes ikke vi skal til at spille med våben begrænsninger.
Og PRÆCIST det samme vil jeg sige til Gamle Sure Cobra... Kom nu ind i kampen denne ene gang og prøv om ikke JA-Hatten kan passe på krydderen denne ene aften.... Kom nu min Ven!

Hunter du er en af arrangørene og som sådan har du et forbandet ansvar for at forsøge at tale dette projekt(Drafting) op og ikke bare sidde med din egen snævre egen mening og holde stædigt fast i den. Det høre, i mine øjne, med til at være arrangør at forsøge at skabe et positivt indtryk udaftil og så må man nogle gange lade sin egen holdning forblive lidt i baggrunden, ik'...? Det ville klæde Drafting/dig, hvis du måske forsøgte at være lidt mere midtsøgende, Min egen Padawan...!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeg mindes nu ikke at jeg har givet udtryk for at JEG ikke vil møde, jeg vil 100% støtte op om fællesskabet, og derved vil jeg møde op.
MEN
Derfor har jeg vil stadig ret til at give min klokke klare holdning til kende.